ابزارهای دسترسی

رهبر معظم انقلاب
ما باید کارهای اولویت دار و فوری را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم که از جمله آن ها نوسازی بافت های فرسوده است.
ترمیم بافت های فرسوده شهرها و روستاها دراولویت کاری دستگاه های مسئول قرار گیرد.
مراد از برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی، همانا فقرزدایی و محرومیت زدایی است.
با سیاست گذاری توأمان با ابتکار و شجاعت و جرات، وارد میدان شوید.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: خدمت به ساکنین شریف محدوده‌ بافت‌های ناکارآمد شهری موجب رضایت خدا و خلق خدا خواهد شد.

  به گزارش روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران،  همزمان با فرارسیدن عید بزرگ غدیر خم، محمد آئینی در مراسم اردوی یک روزه فرهنگی – تفریحی طرح نشاط تعالی و تحکیم بنیان خانواده کارکنان شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه شاید هیچ عبادتی بالاتر از این نباشد. که ما با تلاش خودمان بتوانیم یک سقف نا امن را به امن تبدیل کنیم، گفت: تلاش و زحمات همکاران ما در مجموعه شرکت بازآفرینی شهری ایران، نشاط ، انگیزه و امید را در دل ساکنین بافت های ناکارآمد شهری پرورش می دهد.

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران افزود: درحال حاضر 2 میلیون  و 650 هزار واحد مسکن ناپایدار در سطح محلات هدف بازآفرینی شهری شناسایی شده است که این مساکن دارای سازه‌های مقاوم نیستند و اگر زلزله یا حوادث غیر مترقبه ای بوجود آید جان هموطنانمان به خطر می افتد.

 آئینی اظهارکرد: کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی و تحریم های ظالمانه از سوی استکبار جهانی قرار گرفته و این شرایط در کار ما نیز تاثیراتی گذاشته است اما ما به فضل خداوند متعال امید داریم و می توانیم با مجاهدات و اقدامات جهادی شبانه‌روزی، کاری کنیم که خللی در راه خدمت به ساکنین شریف محلات هدف بازآفرینی شهری ایجاد نشود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید‌های اخیر‌شان از محلات هدف بازآفرینی اظهارکرد: ساکنین بویژه کودکان ارتقای کیفیت محل زندگی‌شان را درخواست می‌کنند.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با یادآوری اینکه در یک نهضت ملی تمامی معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری تا پایان دولت سیزدهم آسفالت خواهد شد، اظهارکرد:  خوشبختانه از ابتدای شروع دولت سیزدهم تا کنون قیر رایگان جهت آسفالت بیش از هزار کیلومتر معابر خاکی تحویل شهرداری های محلات هدف شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی با تقدیر از زحمات تلاش های شبانه روزی کارکنان شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: مسوولیت و تعهد کارکنان شرکت بازآفرینی شهری ایران در قبال افزایش ارتقای زندگی در محلات هدف بسیار سنگین است.

آئینی با بیان اینکه خدمت به ساکنین در بافت های ناکارآمد شهری ثواب دنیوی و اخروی دارد، تصریح کرد؛ تک تک اعضای خانواده شرکت بازآفرینی شهری ایران در ثواب و اجر تلاش ها و اقدامات جهادی همسران و فرزندانشان شریک هستند .

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه با اشاره به اینکه با کار جهادی می‌توانیم تسریع در اقدامات نوسازی و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری داشته باشیم اظهارکرد: از تمامی همکاران و اعضای محترم خانواده آنان دعوت می کنم تا با پیوستن به گروه جهادی شرکت که به تازگی راه اندازی شده است، ما را در این حرکت عظیم کمک کنند.

آئینی در پایان افزود: یقین و اعتقاد دارم با همت و تلاش جهادی می توانیم کیفیت زندگی در محلات هدف بازآفرینی شهری را ارتقاء دهیم .

گفتنی است اردوی یک روزه فرهنگی – تفریحی  طرح نشاط تعالی و تحکیم بنیان خانواده کارکنان شرکت بازآفرینی شهری ایران با همت بسیج ایثار و جهاد نوسازی شرکت همزمان با عید سعید غدیر خم در اردوگاه مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.