به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، محمد آیینی در این دیدار با تاکید بر لزوم داشتن روحیه مجاهدت در کار و همچنین اخلاص عمل طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مشغله و فعالیتهای شرکت بازآفرینی شهری رو به افزایش است و در مقابل انتظارات ایجاد شده از ما در میان افکار عمومی نیز فراتر رفته است و ما باید برای کسب رضایت مردم ساکن در محلات هدف شهری، تلاش مجاهدانه را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به لزوم خدمترسانی به ۶۵۶ شهر و شهرستان دارای محدودههای مصوب بازآفرینی شهری، گفت: تمامی شهرها از حمایت و تسهیلات فراهم شده توسط شرکت بازآفرینی شهری در زمینه ودیعه اسکان موقت و وام نوسازی برخوردار شده و تا کنون ۴۵۳ شهر از حمایت شرکت بازآفرینی شهری ایران جهت آسفالت و بهسازی معابر به میزان بیش از 1200 کیلومتر طول بهرهمند شدهاند.
او با ابراز امیدواری درباره اثرگذار بودن بسته سیاستهای تشویقی کالبدی که در شرف مصوب شدن است، این بسته را یک نقطه عطف در عملکرد شرکت بازآفرینی شهری ایران و حاصل زحمات همکاران و مشورت با صاحبنظران دانست که دستاورد بزرگی برای شرکت است و شتاب جدی در زمینه نوسازی بافتهای هدف ایجاد میکند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت گسترش و عمومیت بخشیدن ادبیات محرومیتزدایی به عنوان یکی از مهمترین دغدغههای نظام اسلامی در شرایط کنونی، گفت: ما باید تلاش کنیم فاصله محلات برخوردار با محلات حاشیهای و کمتر برخوردار را در هر شهر با کمک تمامی دستگاههای عضو ستاد ملی بازآفرینی به حداقل ممکن برسانیم.
آیینی هدف اصلی شرکت بازآفرینی شهری ایران را تحقق مدیریت نوسازی مسکن و ساخت سالانه 150 هزار واحد مسکونی در محلات و محدودههای هدف این شرکت دانست.
دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف هرچه زودتر پروژههای سنواتی، این موضوع را حقالناس بر ذمّه شرکت بازآفرینی شهری و کارکنان آن دانست و خاطر نشان کرد: کار جهادی و تلاش مجاهدانه لازمه اقدامات ماست که باید از نیتهای درونی ما شکل بگیرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در تشریح شاخصههای کارمند نمونه با بیان اینکه اولین شاخصه کارمند نمونه در درجه اول پاسخگویی کارمند در برابر خداست، پاسخگویی و جلب رضایت مردم از عملکرد خود را دومین شاخصه برشمرد و ابراز کرد: سومین شاخصه، پاسخگویی در مقابل ارباب رجوع چه در دفتر مرکزی و چه در استانهاست و چهارمین شاخصه، میزان پاسخگویی در مقابل مدیر بالادست به حساب میآید؛ انجام کار اضافی و مضاعف داوطلبانه و همکاری با قرارگاه جهادی نوسازی مسکن از دیگر شاخصهاست.
آیینی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مقوله عدالت و لزوم داشتن پیوست عدالت در هر مصوبه و اقدام قانونی، کارمند نمونه را عامل اجرای عدالت خواند و اظهار کرد: مهمترین و در دسترسترین شاخص در اجرای عدالت در فضای شرکت رعایت قانون و ضوابط و مقررات مورد عمل شرکت است.