ابزارهای دسترسی

رهبر معظم انقلاب
ما باید کارهای اولویت دار و فوری را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم که از جمله آن ها نوسازی بافت های فرسوده است.
ترمیم بافت های فرسوده شهرها و روستاها دراولویت کاری دستگاه های مسئول قرار گیرد.
مراد از برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی، همانا فقرزدایی و محرومیت زدایی است.
با سیاست گذاری توأمان با ابتکار و شجاعت و جرات، وارد میدان شوید.

تقدیر و تشکر از اعضای هیات عامل در استان‌ها در حاشیه گردهمایی دبیران هیات های عامل استان های سراسر کشور

به گزارش دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در حاشیه بیست و دومین گردهمایی دبیران هیات های عامل استان‌های سراسر کشور در روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1397 از ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های پیشگام در حوزه بازآفرینی شهری تقدیر بعمل آمد.

 

ارزیابی هیات عامل استان‌های سراسر کشور در سال 1396  به منظور ایجاد و توسعه ابزارهای حمایتی و تشویقی، از تمامی دفاتر ستادی شرکت مادر توسط دفتر امور استان‌ها انجام شد که 9 دفتر شرکت مادر به همراه دفتر امور استان‌ها در این ارزیابی شرکت نموده و مجموعا با ارائه 57 شاخص، ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها را مورد ارزیابی خود قرار دادند. در پایان این ارزیابی استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، قزوین، همدان، فارس، قم، خراسان رضوی، کرمان، اردبیل، کردستان و خوزستان سطح الف را در میان 34 اداره کل راه و شهرسازی کسب نمودند.

در پایان جلسه گردهمایی، روسای ادارات عمران و بهسازی شهری مذکور لوح‌های تقدیر خود را از جناب آقای مهندس عشایری معاون محترم وزیر و مدیرعامل شرکت مادر، جناب آقای دکتر ایزدی معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی و اعضای هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری دریافت نمودند.