ابزارهای دسترسی

رهبر معظم انقلاب
ما باید کارهای اولویت دار و فوری را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم که از جمله آن ها نوسازی بافت های فرسوده است.
ترمیم بافت های فرسوده شهرها و روستاها دراولویت کاری دستگاه های مسئول قرار گیرد.
مراد از برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی، همانا فقرزدایی و محرومیت زدایی است.
با سیاست گذاری توأمان با ابتکار و شجاعت و جرات، وارد میدان شوید.

محمد آئینی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت. به گزارش خبرنگار شرکت بازآفرینی شهری ایران متن پیام به این شرح است:

 

باسمه تعالی

«روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است»

امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

امیرالمومنین (علیه السلام) در نامه خود به مالک اشتر، ایشان را به افکار عمومی مردم توجه می‌دهند و آن را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می‌شمارند و باید گفت همین کلام امیر مومنان (علیه السلام) برای درک اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها  کفایت می‌کند.

از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب از« تبلیغات نارسای مسئولان»، در تبیین موفقیت‌های جمهوری اسلامی که از موفق‌ترین  حاکمیت‌های جهان در جابجایی خدمت و ثروت از مرکز به تمام نقاط کشور و از مناطق مرفه‌نشین شهرها به مناطق پایین دست آن بوده، نام برده می‌شود و از عدم اطلاع‌رسانی آمار بزرگ راهسازی، خانه سازی، ایجاد مراکز صنعتی، اصلاح امور کشاورزی، رساندن آب، برق، گاز و امثال آن به دورترین نقاط کشور ابراز ناخرسندی می نمایند و جایگاه کلیدی روابط عمومی قوی با تبلیغات رسا را گوشزد می‌کنند.

بی شک در دولت مردمی، مردم بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت هستند بویژه در طرح‌های بزرگ دولت خدمتگزار مانند «نهضت ملی مسکن» و «جهاد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده و محلات هدف بازآفرینی شهری» این مساله دارای اهمیت بیشتری است و اینجاست که روابط عمومی‌ها می توانند با اطلاع رسانی دقیق، شفاف و بهنگام زمینه‌ ایجاد اعتماد میان مردم و دولت را فراهم آورند و بدین سان جلب مشارکت اجتماعی در رسیدن به اهداف دولت کار و کرامت را تسهیل نمایند.

بهسازی و نوسازی گسترده بافت‌های فرسوده شهری و محلات هدف بازآفرینی بیش از هرچیزی نیازمند اطلاع‌رسانی گسترده و آگاهی بخشی به عموم ساکنان، مالکان، توسعه گران، سازندگان و سرمایه گذاران و آحاد مردم عزیز برای همراهی و همکاری در قالب گروه های جهادی و داوطلبانه جهت بهره مندی از مزایای نوسازی می باشد و هنر روابط عمومی های ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها می تواند در این زمینه نقش جدی و موثر ایفا نماید.

اینجانب ضمن تشکر از همکارانم در روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه بویژه کارکنان روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی و سازمان ها و شرکت های تابعه، ادارات کل استان‌ها و تمامی صاحبان اندیشه و آگاهی بخشان به مردم تبریک عرض می نمایم و صمیمانه از آن‌ها می‌خواهم تا بیشتر از گذشته با بهره‌گیری از روحیه جهادی و انقلابی و تلاش مضاعف در راستای اطلاع رسانی فعالیت‌های دولت مردمی و وزارت راه و شهرسازی گام بردارند تا بدین طریق با آگاهی مردم عزیز کشورمان از این عملکردها، امیدآفرینی مدنظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) محقق گردد.